Stolt Uppfödare :)



Brevet nedan fick jag utav Farmor Selmas You Are Not Alone ( Puma ) s ägare Emma :)
Jag frågade henne om vi fick lägga ut det här på bloggen, för jag vill visa alla hur fina
valpköpare vi har fått till de små underverken.



Hej!
Nu måste jag skryta lite, tycker du som uppfödare bör få höra det oxå :) Var på valpkurs i går och hade miljöträning så vi var i byn en stund och tränade med störning, vilket överhuvudtaget inte påverkar Puma ♥ Sen åkte vi ner till klubben o tränade igen efter lite fika. Sen kommer instruktören fram till mig o säger till mig att jag har en JÄTTE trevlig hund, då jag säger " JA, hon e stabil i psyket, orädd för andra stora hundar o så" Då säger instuktören till mig: " Det finns mkt annat som e kanon i den hunden, där har du en hund för framtiden som du kommer lyckas med" ♥ Hur jävla glad blir man inte då?????? Så sa jag att det är en BRA uppfödare som avlat så bra!! Vildet dem höll med om :) Åhh vad glad jag e att jag hittade er som uppfödare!!!

Hoppas på att få hjälp en dag att ta lite bilder en dag när jag tränar med henne så jag kan lägga upp det här så du kan se :)
I morgon lördag ska vi åka och kolla på vår första LC träning för att lära oss lite mer om det, ska bli skit skoj, hoppas vädret håler sig på den br asidan, trost dem lovat regn :(
Ha enskön helg!
Kram Emma & Puma


Kommentarer
Postat av: LenaE

Det är underbara hundar och jag har hört det på en av djuraffärerna här i stan som hade haft besök av valp + matte - dom var väldigt imponerade. Det är ni som lägger grunden och den grunden är inte fy skam - ni är superduktiga som uppfödare, sug i er av beröm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback