Diva !



Nu måste jag skärpa till mig med bilder och blogg :) det blev helt stilla sen alla valpar flyttat. Rapporterna ifrån våra valpköpare är bara positiva :) dom är så otroligt nöjda med de små.
På den här bilden sitter Diva så snyggt och vaktar sin matskål, vilket hon kan göra hur länge som helst om hon får.
Jag är så sugen på att köpa en till Saluki, så jag bearbetar husse för fullt :) Men varje dag som går så hittar Diva på saker som gör att min chans till en till blir allt svårare..hmm.

Kommentarer
Postat av: Ove Gunnarsson

Kan vi få några vinkar om vad den söta Diva hittar på för bus? Vi har själva varit inne på 1 Saluki, efter att vi rustat köket!! (och köksrusten startar om 1 vecka.)



Häls.

Ove

2010-05-02 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback