Blandade bilder på Diva 6 månader !











Ikväll har vi provat att fota våran underbara Saluki :) full fart är det på henne kan jag lugnt säga. Svårt var det med att få till en snygg uppställningsbild, hon växer väldigt konstigt just nu. Vi missade att anmäla till Vännes, surt nog. Så planeringen är nu Edsbyn för Diva och sen dagen efter Alfta med Alma och Diva.
Förhoppningsvis har vi små valpar hemma då, inget vi idag kan veta....blir nog ett ultraljud på Ebba runt den 27/5 jag har så svårt att låta bli. Vill veta :).
Selma har haltat ett tag, fått en infektion i sin bog...men är nu på bättringsvägen. Sen har jag läst valpköparnas bloggar och dom duktiga på att aktivera sina hundar. Hoppas nu det går vägen med Angels ben...som hon skadade på LC i Dvärsett i helgen.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Oj, vad stor hon ser ut att ha blitt... det var ett tag sedan jag såg henne.

Synd att ni inte kommer till Vännäs, när man kan köra 2 dagar samma helg.



Jag har börjat träna YoYo på agilitybanan och han fattar fort hur man ska göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback