Diva, Celica och Alma







Lite andra bilder än bara på valpen, lätt att det bara blir valpar som fotas när dom finns i hemmet. Nu till helgen åker Husse ner till Edsbyn på Fredag och ställer Diva på en Saluki inoff utställning, sen Lördag blir det Alfta och där ställer han Alma och Diva. Själv blir jag hemma med valp och Ludde som har köpt förköp 3 dar till vår Dundermarknad...så då måste Mamma vara på plats för att hålla ordning. Så här hemma kommer jag då att vara något spänd på vad som sägs om min Diva, Alma funderar jag inte lika hårt på ...hon är rutinerad. Men Diva är som ett yrväder och blir över lycklig då andra hundar finns i hennes närhet. Men jag litar helt på husse.. :)

Kommentarer
Postat av: Angie

DÅ SES VI PÅ ALFTA PETER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback