LC i Kluk ( ALSEN )

Ja då har man varit på sitt livs första LC träff, och jag kan inte annat säga att gud vad skoj det var...:) Jag och Ludde, Ebba, Aaron och Alma åkte iväg idag Lördag. Till en helt underbar plats här i Jämtland, Ludde o jag kallar det "världens ände" kändes som jag körde hur långt som helst fast det blev bara 14 mil..Maria JJ hon reste ända från Sundsvall. Nu förstår jag varför man kan åka så långt för en springstund. Jag känner en längtan så stor redan nu till nästa gång.
Hundarna skötte sig utmärkt, Alma tjejen gjorde ett Godkänt Provlopp idag. Aaron och Ebba lite mera tveksamma, men med mera träning så kommer det att gå galant...för både Ebba och Aaron jagade trasan när dom väl kom på det. Imorgon kommer husse hem ifrån Finland och bara han ännu som kan lägga in bilder på datorn :( jag ska lära mig det också !!
Så bilder kommer imorgonkväll ifrån idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback