Blandade bilder









Nu sover vi sista natten med Bonita...kl är mycket 01.42 och jag har lagt henne i sängen hos Peter och dom andra hundarna. Jag ska gosa med henne in i de sista innan Annelie kommer och tar över, och jag vet att hon kommer att bli ännu mer gosad på där :).
Diva älskar att ligga i fönstret och kolla in läget utanför, nu har vi haft maskiner o gubbar här i flera veckor för dom håller på att installera fjärrvärme. Vi kan tyvärr inte koppla in oss på den värmen...pga att vi har direkt el..och ???  Jag förstår inte mycket utav allt detta.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hej

Vilka underbara bilder och vilken liten drömvalp. Jag förstår att ni har svårt att slita er från henne och att ni vill ha fler av samma sort.

Det är så roligt att följa er fina blogg!

Kramar till er allla/Gunnel

2009-08-23 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback