Första dygnet hos Farmor Selma !



Nu har Chessi varit ett dygn hos oss, jag är så kär i denna lilla underbara tjej. Första natten va lite jobbig, utan Mamma och syskon. Jag provade att ha henne hos mig i sängen men det ville hon inte. Utan sov mellan varven bredvid vår säng på sin filt  och i bädden. Idag har hon försökt att vara nära våra whippet tjejer, men tycker dom är lite våldsam ännu. Så hon ligger helst själv i någon utav våra bäddar. Ludde tycker lite synd om henne så han kröp upp på vinden och hämtade ner sällskap. Nu ska jag vara ledig helt ifrån jobbet i 2 veckor och njuta med henne och de andra tjejerna. Se till så att alla kampar ihop på ett bra och trivsamt sätt.

Kommentarer
Postat av: Erja & Thomas

Hej!

Lycka till med den fina lilla salukipoppisen!!!!

Ha de gott!/Erja & Thomas

Postat av: Kicki

Lycka till med den lilla! Sååå söt!

Tack för senast; kul att träffa er alla!

2008-09-19 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback