Stora Stockholm 2006 !!

Stora Stockholm 2006 !!

Vilken underbar helg jag har haft, massa hundar och trevliga människor....På fredag åkte jag ner med Maria JJ och Angelica, Täppas och Hermia. Vi sov på Skandic, hade en underbar kväll med ansiktsbehandling, god middag, och massa skratt. Sen Lördagmorgon då bar det av till Älvsjö...som var första gången för mig, vilken upplevelse. Så stort och så mycket hundar. Man kan lugnt säga att efter den dagen så blev man så här trött som Angelica visar...hon och Hermia tar sig en tupplur mellan bedömningarna. Det var rätt härligt att traska runt där utan hund, för det fanns så otroligt mycket att titta på.
Men vem vet kanske att någon hund får följa med nästa år.
Sen Lördagkväll tillbringade jag med min goa kusin Kicki och Bosse, som bjöd på god middag o full service...säger skandic hmm vad är det.
Har varit en underbar helg....förutom att Ebbas bror Jester inte finns mera, så olyckligt det blev...överkörd på motorväg i Stockholm. Vi är så ledsna här i Strömsund och vi tänker på Stefan och Morgan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback