Tazillah Hasiba Rasha !



OM allt nu går vägen så kommer denna lilla fina tjej att flytta hem till oss, men inte enkelt att köpa hund ifrån annat land en Sverige. Hur gör vi för att hämta ?? vi kollar alla möjligheter just nu, flyg, färja...ja en sån här gång så önskar jag verkligen mig ner till södra Sverige. Imorgon blir hon 7 veckor, lite gruvsamt känns det faktiskt att börja om...för jag är lite skraj att det ska hända något igen. Men man kan väl inte ha sån otur igen. Sen saknar jag Chessi så otroligt mycket. Hon blev sin personlighet snabbt, så det kommer också vara lite speciellt att köpa en ny tjej nu. Men samtidigt så längtar jag så jag vet inte hur :) Kommer att bli spännande. Inget namn är klart ännu

Kommentarer
Postat av: Mia Jonsson

Hej, vad spännande det blir valp snart då, vad fin hon ser ut, jag blir riktigt avundsjuk.jag för står att du längtar Varför blev det från den här kullen istället, blev det inga valpar hos Agneta.



MVH Mia

Postat av: Sussan

Men gud så söt liten vovve. Hon ser jättefin ut tycker jag.

Lycka till

Kram från Susanne

2009-01-15 @ 21:18:09
Postat av: Kristin Hoff

Oi så spennende da Carina og Peter.

Ønsker dere lykke til med den lille søte frøkena.

Tazillah har mange flotte salukis.

Blir spennende å følge med.

Mange gode klemmer fra

Kristin og gjengen

2009-01-15 @ 23:17:55
URL: http://www.courtborne.com
Postat av: Erja & Thomas

Hej!

Vilken jättefin Salukivalp. Vi önskar er lycka till!

Man blir saluki "sugen" då man ser en så fin valp!!! ;=)

2009-01-16 @ 19:50:00
Postat av: Carolina Holstensson

Har väntat på det här =) Vad roligt för er! Tazillah har ju många jättefina hundar och pappan till den här kullen är ju något alldeles extra tycker jag. Lycka till!

2009-01-17 @ 16:36:47
URL: http://www.zandirah.se
Postat av: Jenny

Åh så fin hon är!!!!

///Jenny

2009-01-18 @ 19:47:35
URL: http://jennelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback