Nya bilder på våran blivande tjej :)











Idag har vi fått dessa fina bilder ifrån Thazillas, vi går här i väntans tider som det heter....tro hur länge man får vänta på papper ifrån Jordbruksverket ? någon som vet ?
Namnet är till 99% bestämt..men jag har en son som är galen över att jag väljer namnet Diva, han säger tänk dig själv och bli kallad Diva :)
Jag ska så fort vi fått allt klart fixa till en egen sida för henne. Men lägger in här på bloggen så länge till allt är färdigt. Preliminärt har vi datumet den 31/1 då åker vi ner till Arlanda och jag flyger över och hämtar henne. MEN allt beror på om vi får papperet. Jag ringde igår och tänkte göra mig "lite" dum, och som dom sa att jag var den 500 som frågade samma sak...hmm.

Kommentarer
Postat av: Mona Riberg

Hei! Jeg synes Diva passer veldig fint på den skjønne prinsessen! Så søt og herlig salukivalp! God tur til Finland neste helg! klem fra Trondheim

Postat av: Mia Jonsson

Hej, vilken sötnos, ser jättefin ut på bilderna härligt uttryck. Lycka till nu när ni åker och hämtar den lilla damen.



Kramar Mia

2009-01-26 @ 13:56:52
URL: http://www.miaseldorado.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback