Diva !





Mera Diva :) så kul att ta kort på henne, så är det nog med alla nykomlingar. Hennes sida är inte riktigt klar ännu för jag håller på att fixa med stamtavlan och vill också ha med bilder på hennes föräldrar. Igår kunde hon inte hoppa upp i soffan utan vi tittade o skrattade, för då gjorde hon någon slags "kravling" upp i soffan...Men då idag oj va hon kunde hoppa upp i alla soffor...och den i vardagsrummet kunde man kissa i också..hmm säger jag bara. Att man glömmer ifrån gång till gång hur det är att ha valp, charmigt till tusen och jobbigt till tvåtusen...så känns det ibland. Nu är det inte många dagar kvar av min ledighet, men jag tränar varje dag och det går bra..sen är det tur att Husse kommer hem och äter och att Ludde kommer hem tidigare ifrån skolan och att jag har ett sånt bra jobb att jag kan smita hem mellan varven..:)

Kommentarer
Postat av: Mia Jonsson

Hej!

Kolla in den blicken, bara salukisar som får till den oskyldiga blicken men skyldig till tusen.

Vart är utställlningen 28/3 som ni ska på? Trodde det var i Sundsvall men hittar den inte.

Det ska bli jätteroligt att få se lilla Diva framöver.



MHV Mia

Postat av: Elin

Visst är han en godbit... en riktig buse är han också. Tur att han har en lugn och förståndig far här hemma som han kan avreagera sig på :) visst är det kul att fota nykomlingar! Hon ser himla söt ut Diva :)

2009-02-15 @ 16:22:43
URL: http://elinobriams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback