Vecko rapport !

Nu har det gått lite mera än en vecka sen Selma var till Norge och träffade sin kille. Jag var duktig ifjol och skrev en liten dagbok varje dag om hennes dräktighet, den är bra nu....för jag har skrivit in alla tecken som flytning, illamående, och törstig mm....så jag skriver lika nu och jämför.

Nu är det så att jag har fått världens chans till att åka på en underbar resa nu i ca 1 1/2 vecka, åker imorgon Onsdag till Arlanda och sover där....för att sen på Torsdagmorgon kl 6.40 åka vidare mot Paris ( där en mellan landning)..sen mot Miami, där kommer vi att vara i 3 dygn. Sen till den "häftiga" grejen, den 7/10 kliver jag på en kryssare som heter Freedom of the sees en av världens största kryssare....bara passagerare är ca 4200 st, personal på båten ca 1300 st.
Med den kommer vi att åka runt i caribien, bada sola och bara njuta.

Så när jag kommer åter blir det uppdatering här och då är Selma så pass gånget i dräktigheten att jag kommer beställa ultraljud. Tycker det var bra, förra gången såg veterinären 10 valpar och det stämde. Så då blir man lite förbered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback