Farmor Selmas Love Take Me Away ( Wilma )

Farmor Selmas Love Take Me Away ( Wilma )

Ikväll besökte jag och Malin, Alma och Aaron. Wilma och hennes Husse och matte. Försökte så gott det gick med att fotografera, jag ( oproffs ) som på alla vis försökte att få till det. Malin hade kameran i högsta hugg.
Men det är iallfall Wilma som står så fint på köksbordet, och beviset 20 kilo för mycket Carina bakom henne. Ska jag vara så "tuff" att jag här och nu, lovar en ny likadan bild om ett halvår...ca den 4/6 -07...iallfall 10 kilo lättare.
Nu vad det gjort !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är inte lite modig du... ;o)

Postat av: Eva med briardgrabbarna Kilroy och Plexus

Det är inte 20 kilo för mycket Carina, det är 20 cm för kort Carina. Så är det!

2007-01-09 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback