Valpar 4 veckor !!

Ja nu har vi verkligen försökt detta med att fotografera valpar som är 4 veckor, jag kan inte förstå hur alla ni med hemsidor och valp bilder får till det så snyggt...Lägger in här nedan bilder, inte på alla ikväll...och med olika stilar vill jag lova.

image294

Farmor Selmas "I have a dream"

image295

Farmor Selmas "One of us"

image296

Farmor Selmas "Angel eyes"

image297

Farmor Selmas "Rock me"

image298

Så här gott är det med riktig mat, olika stilar och farter när de små äter.

image299

Gänget i bustagen, för varje dag nu så blir dom piggare och stadigare...

image300

Tro om det går att hoppa över tänker nog denna lilla parvel....och nog testas det, så nu sitter ett kompostgaller ivägen.

image301

Matte jag vill att du tar ett kort på mig tänker nog han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback