inoff utställning Ebba 9/9 -06

Ingen bild har jag att lägga in nu, blir imorgon både ifrån utställningen och nya bilder på valparna. Jag och Ebba, Marielle och Crocker , Ulrika och Svea har idag varit på inoff utställning i Lugnvik som Öbhk anordnade. Kallt och blåsigt och småregn hela dagen....så kallt som bara den, inget Whippet väder. Men trevligt, så kul med alla trevliga människor man träffar. Mia J där med fina Frodo, Ursula där med familj med sina fina hundar.
Ebba fick 1 hp och blev placerad som nr 2 efter Ursula ( Skyborn) fina tik Smilla. Kritiken skriver jag in i nyheter.
Jag nöjd och glad över att jag klarade av utställningen, fick också äran att ställa Marielles Crocker...som gick bra, Kanonkritik inget hp idag pga tyckte domaren ( luftiga rörelser idag, och lite för lång nos). Men han efter "lite" småtjorv till morgonen, skötte sig kanonbra, han är en 7-månaders kille med lite "slyngel" sätt, men glad och trevlig. Så han ska bli kul att visa igen...Pussade domaren så gosigt.
Ulrika och Svea tog Birvalp, slog söta syster Mia. Sen vidare i Bis så blev det ingen placering. Svea söt och fin tik, så skoj att se Ulrikas valpar i utställningsringen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!

2006-09-10 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback