Ja ni !! tro vad jag ska säga nu....??....

Nu är kl 02.20....och inga whippet valpar har setts till här hos oss, något är på gång....men jag vet inte vad.
Selma har det jobbigt, men ingen krystvärk än.....jag har nyss legat bredvid henne o masserat hennes rygg. De tycker hon är skönt.
Jag avvaktar några timmar till, sen ringer jag nog och rådfrågar en veterinär......de som har hänt idag är att hon vill inte äta, och bäddar på för fullt...men inget mera händer.
Maria var hos oss ett helt dygn, nu är hon hemma...och vad jag ville att dom små skulle kommit då. Men inte de.

Ja detta var nattens rapport, jag återkommer.....och då vill jag att det ska vara bilder o skratt.

Kommentarer
Postat av: Lotta Berlin

Hej
Vänta inte för länge bara... Ring hellre en gång för mycket/tidigare. Hoppas att allt går bra!

2006-08-27 @ 06:24:37
Postat av: Maria

Har det hänt något än????

2006-08-27 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback